Facelift pentru Mercedes-Benz Clasa G. SUV-ul emblematic primește mai multă putere și motoare electrificate – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 26 mart. 2024 Știri auto

Mercedes-Benz a prezentat facelift-ul pentru Clasa G. SUV-ul german a primi noi motoare electrificate și o „capotă transparentă”.

Mercedes-Benz Clasa G nu s-a schimbat foarte mult, estetic vorbind, în cei 45 de ani de carieră. Bineînțeles, mașina a primit de-a lungul anilor diverse actualizări tehnice și estetice, iar acum primește și o gamă de motoare electrificate, un demers premergător viitoarei variante electrice, ce va fi lansată la finalul acestui an.

Modelul entry-level va continua să folosească un motor diesel de 3,0 litri cu șase cilindri, deși acum este cuplat la un sistem mild-hybrid de 48 V. Acest lucru crește puterea la 367 CP, în timp ce cuplul crește până la 750 Nm.

G50 renunță la motorul V8 de 4,0 litri în favoarea unui propulsor mild-hybrid de 3,0 litri cu 6 cilindri în linie, care dezvoltă 450 CP și 560 Nm. Transmisia automată cu 9 trepte actualizată oferă rapoarte de transmisie revizuite, în timp ce tracțiunea integrală cu o împărțire a cuplului de 40-60 este standard. Ca de obicei, fiecare exemplar este dotat cu 3 diferențiale blocabile și o cutie de transfer cu două viteze.

Mercedes-Benz Clasa G primește noi tehnologii

Mercedes a inclus și o funcție Off-Road Cockpit în sistemul de infotainment MBUX. Off-Road Cockpit afișează elemente precum poziționarea vehiculului, altitudinea, unghiul de virare și temperatura pe ecranul tactil de 12,3 inch și grupul de instrumente digital, permițând utilizatorilor să personalizeze afișajul după cum consideră de cuviință. Funcția „Capotă transparentă” împrumutată de la EQE și GLC este, de asemenea, transferată, permițând șoferului să vadă prin partea din față a mașinii folosind camerele mașinii.

Versiunea de top a Clasei G – G63 AMG – rămâne neschimbată. Vârful de gamă folosește același motor V8 de 4,0 litri și 585 CP, doar că acum este asistat de tehnologia mild-hybrid. G63 primește în premieră AMG Active Ride Control, o nouă suspensie care adaugă un sistem hidraulic de anulare a ruliului și amortizoare adaptive.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Mercedes-Benz


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide